Търсене

Начало Новини Поредни граждани недоволстват от „Топлофикация Разград“
Поредни граждани недоволстват от „Топлофикация Разград“
21 July 2014

В два последователни дни в редакцията независимо един от друг дойдаха двама абонати на „Топлофикация – Разград“. Може би е излишно, но ще отбележим, че жената и мъжът – въпреки че са изрядни ползватели на централно парно отопление, не бяха очаровани от посещението си на касите на дружеството, които са в близост но „Екип 7“.

21_07_2014_toplo-2.jpg21_07_2014_toplo.jpg

Оказа се, че проблемите на 67-годишната Мария Енчева ул. „Бели Лом“ 62“ и 70-годишния Милан Миланов ул. „Априлско въстание“ 62 са сходни. От което пък следва изводът, че те не са изключения.

И двамата бяха възмутени, че сумите, които са им върнати от изравнителните сметки са много по-малки от предварително обявените в документите на „Бруната“ и „Топлофикация“ Тези на Енчева сочеха, че тя има да получава 58.12 лева, а са й дали 25 лева, т.е. 33.12 лева по-малко. Миланов вместо 76.98 лева си е тръгнал с 44 лева по-малко.

Защо е така. На този въпрос на жената е отговорено, че са й „дръпнали“ ДДС-то, а на мъжа – че имал да довнася тези пари. А по време на целия отоплителен сезон и двамата редовно са внасяли определени суми. В изравнителните сметки също е посочено прогнозните и отчетените суми и в двата случая внесените пари са повече от изчислените общи сметки за сезона.

„В цялата ситуация има нещо, което ние, обикновените граждани, не разбираме. Едно е ясно – че все ние сме потърпевши. Поне оставаме с такова чувство, когато излязохме от Центъра за обслужване на клиенти. Нека от „Топлофикация“ обяснят на разбираем език, че не сме прави“, изразиха се в подобен контекст Мария Енчева и Милан Миланов.